Hij is onderweg! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dave en Darlene Albers/van Lier - WaarBenJij.nu Hij is onderweg! - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Dave en Darlene Albers/van Lier - WaarBenJij.nu

Hij is onderweg!

Door: Darlene

Blijf op de hoogte en volg Dave en Darlene

12 Maart 2015 | Indonesië, Lovina

Selamat sore!

Inmiddels gaat het weer goed met me. Ik heb een erg goed vooruitzicht, morgen ga ik mien druufje ophalen op het vliegveld! Na een maand zonder voel ik me gelukkig en gespannen. Het voelt alsof we weer een eerste date gaan hebben morgen... Maar dat komt zeker allemaal goed.

De afgelopen twee weken zijn redelijk rustig verlopen. vorige week heb ik een paar dagen hier op de hond gepast en hebben we ons samen wel prima vermaakt. Mijn verjaardag vieren zonder Jef en zonder iedereen in Nederland vond ik best wel lastig. Maar alle lieve berichtjes van jullie in Nederland hebben me er wel doorheen gesleept. Ook hadden ze hier voor taart gezorgd en is er voor me gezongen, heel lief allemaal. Die avond ben ik met Wim en Marijke uit wezen eten en de dag daarop met de dames van stage, die ook taart hadden gehaald en voor me hebben gezongen. Heel lief al die taarten, dat meen ik oprecht. Maar een klein stukje voldoet voor mij wel. De taarten hier bestaan volgens mij volledig uit boter, het is enorm vettig en heeft weinig smaak. De Balinezen vinden het echter heerlijk.

Via een vriendin in Nederland heb ik, met stom toeval, hier vrienden gemaakt. Ze zat op een verjaardag en kwam aan de praat met een meisje dat nog geen kilometer hier bij mij vandaan woont. Zij is in Nederland op vakantie en heeft haar vrienden mijn nummer gegeven. Zij hebben mij vervolgens afgelopen zondag gesmst of ik zin had om langs te komen. Dit heb ik gedaan en het was erg gezellig. De afgelopen dagen heb ik meerdere keren met ze opgetrokken.
Gisteren zijn we met z'n alle naar de karaokebar geweest, even mezelf uitsloven met mijn fabeltastische zangkunsten (geloof me, je wil het niet weten). Ook vanmiddag hebben we weer samen wat gegeten en gedronken en gekke spelletjes gedaan. Achteraf best wel jammer dat ik ze nu pas heb leren kennen. Maar we hebben nog 3 maanden!

Verder heb ik naast onverklaarbare dikke voeten, aanvaringen met vieze beesten en sterke verhalen die je waarschijnlijk niet eens wilt horen weinig te melden.

De volgende keer zullen jullie dus een verhaal van Dave en mij te lezen krijgen, ben benieuwd wat hij van Bali vindt. Het beeld dat hij er bij heeft ligt volgens mij namelijk een béétje anders dan de werkelijkheid.
Volgende week zaterdag is het hier trouwens Njepi, een feestdag waarop je niet naar buiten mag en de lichten uit moeten blijven. Daar ben ik op zich wel erg benieuwd naar, ook hier zullen we jullie over informeren de volgende keer (als het interessant is tenminste).

Veel liefs vanuit het niet zo zonnige, nog steeds warme, ongelooflijkhardeonweersbuiengevoelige Bali!




  • 12 Maart 2015 - 15:50

    Charl:

    Wat fijn voor je dat Dave er bijna is. Dat is toch best snel gegaan.
    Leuk zo'n feestdag, waarbij je niet maar buiten mag en geen licht mag maken. Zulke feessies vier ik doorgaans horizontaal

  • 12 Maart 2015 - 19:23

    Irma:

    Hoi Darlene fijn dat je nieuwe vrienden hebt gemaakt.
    Dave is eindelijk onderweg lieverd en kunnen jullie
    samen gaan genieten van jullie tijd in Bali& Australië.
    Ik ben benieuwd naar het reisverslag van jullie saampjes.
    Nog even en dan is her zo ver.Geniet ervan lieverd!!
    Dikke knuffel voor jullie.

  • 12 Maart 2015 - 21:37

    Monique Vis :

    leuk om te lezen hoe het daar met je gaat ! Ik blijf je volgen

  • 14 Maart 2015 - 19:54

    Ria Van Lier:

    Darlene, leuk om je verhaal te lezen. Nu is Dave bij je. Geniet van elkaar en veel plezier samen!

Tags: Bali

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dave en Darlene

Actief sinds 28 Dec. 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 7395

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 23 Augustus 2015

Bali & Australië

Landen bezocht: